stardew valley till switch

Som ni vet så har jag spelat mycket stardew valley. Jag var nog uppe i över 100 timmar på xboxen och sen när jag köpte min switch så var det ett givet köp. Där har jag spelat i ca 40 timmar. Jag kan inte få nog av detta mysiga spel. 
 
Nu när jag börjat om på switchen så har jag gjort annat som jag inte gjorde när jag spelade på xboxen. Jag har b.la fokuserat på att skapa en familj. Så nu under två dagar har jag hunnit gifta mig och skaffa barn. Men längre än så har jag inte spelat. Jag hoppas på att få spela mer ikväll och se hur det utvecklas.
 
Relaterad bild
 
Denna gången kör jag även ett bloodborne-tema. Min karaktär, mina djur och min bebis är döpta efter NPCs eller bossar från bloodborne. Dock så sabbades det lite när jag gifte mig med Elliot. Jag tror inte det finns någon Elliot i Bloodborne vad jag vet. Men annars håller jag stenhårt på det.
 
Åh vad sugen jag är på att spela vidare. Efter träningen ikväll kan jag nog spela i någon timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: